Y

.

17 Ağustos 2012 Cuma

Gay Fish


Şu fame olma, popilikle falan ilgili bir yazı yazmak benim boynumun borcudur zaten, ve gün de bugündür, ya da bu gece işte her ne haltsa, hadi bakalım başlayalım

Blogk Manifesto'yu resmen Emre'nin kollarına emanet etmiş durumdayım, bütün yazıları o yazıyor neredeyse, çünkü blog işine çok zaman ayıramıyorum, neden derseniz evde yatmaktan, çünkü her şey yolunda ve hava çok sıcak, benim yazılarım da duvar gibi karamsar yazılar oluyor genelde, bu yaz vakti yapılabilecek tek şey olan taşak muhabbetine bile tahammülümün olmamasının nedeni de İzmir'in aşırı sıcakları, sıcaklar olmasa tamamen sıkıntıdan yazı yazarım, bunaltım sıkıntımı yendiği için böyle bomboştum. Bu arada bir iki şey yazıverdim Soysuz'a. Buraya yazmayıp oraya yazmamın nedeni de sorumluluğu yalnızca bana ait olan blogu canlı tutmak, fakat önümüzdeki günlerde kafanızı bolca sikeceğim, bundan şüpheniz olmasın.

Ben Soysuz'da yazarken amacım insanlar tıklasın da feym olayım değil, içimi dökeyim insanlar okusun bir fikir versin de, geliştireyim kendimi, kendim olayımdı. Tabi ki takdir istedim lan, ben de insanım, okşayın sırtımı ve egolarımı istiyorum ama asıl amaç yazarlığa giden yolda dışavurumlarım falan bok püsürdü işte, dalgama bakıyordum. Yazıyordum okutuyordum işte, blogla ilişkim buydu.

Sonra bir gün abimin bana "lan Utku böyle böyle bir video var baksana" diye izlettiği klip ile ilgili bir yazı yazdım, hani adı yeni duyulmaya başlayan sanatçılardan biriyle ilgili, öylesine bir yazı. Çok iyi hatırlıyorum okuldan dönmüştüm, baya bildiğiniz okulumun manidar forması ve folloş olmuş ütüsüz pantolonu  üzerimdeyken yazdım, zerre ciddiyet yoktu yazdığım şeyde ve sonuçta da yarrak gibi, mesaj kaygısı taşıyan, basitin de basiti bir yazı çıktı ortaya. Yazıyı tekrar okudum, sonra tekrar, sonra tekrar ve en sonunda silmeye karar verdim, fakat bir baktım ki çok tıklamışlar o yazıya, hatta kullanmak isteyen bile oldu. Tek bir gecede blogumdaki en boktan yazılardan biri en çok tıklanan yazılardan biri oldu.

Fame dediğimiz bok bu abi işte.


Bundan fazlasını yazmayacağım çünkü gerek yok, ask.fm, twitter, facebook gibi sanal ortamlarda, var olmayan dünyalarda tanınan ama gerçek hayatta yanımızdan geçip gidecek, belki küçümsenecek fakat karşılık bekleyen ilginin şişirmiş olduğu iğrenç egolarıyla insanların ağızlarına sikini sokmaya yeminli insanlar toplumda bunu yapmaya haklı görünürken ve asla var olmayan bir statü üstünlüğüyle insanları küçük gören, her dediği sikik şey olay olan, bu noktaya gelmek için her türlü rezilliği kabul etmiş ve sosyal medyaya götünü emanet etmiş insanlar varken dünyamızda ve ülkemizde, nefes almak mümkün olmayacaktır. [bu yazdıklarım, daha önce hakkında yazı yazmış olduğum kişiye bir saldırı ya da hakaret kesinlikle değildir, genel bir serzenişten ibarettir]

Olayın özeti de şöyle:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder