Y

.

21 Haziran 2012 Perşembe

Tanrının Bile Sıkıldığı

Girdiğimiz şu 3 aylık yaz döneminde ki bu adana’da 6 ay olarak kabul edilir, neyse bi sikim yapmamaya karar verdim, kendi kendime diyorum ama bazı zamanlar “lan bi faaliyette bulunayım da boş boş geçmesin” diyorum, aslında yaptığım çok şey var ama ilginç şeyler de gerekli. Tanrının merhametini gösterdiği en uzun süre bu yaz tatili,çünkü merhamet göstermekten başka yapıcak işi yok, Tanrı bile sıkılıyor bu zamanlarda. Bu sabah ilginçtir boktan yere hasta oldum, bir de benim hastalıklarım öyle uzun sürmüyor. 2 saate geçiyor. Bu da geçer sanırım. Adam akıllı hasta olmayı özledim desem yeridir. Ha bir de şöyle bir şey var, insanlar herhangi bir konuda yazı yazarken bi müzik eşliğinde yazıyorlarsa, müziğin tarzı yazının tamamını belirliyor, vallahi şu an sıkıcı araba sesleri ve sanki anası götten sikilmiş gibi çığlık atan kuşları duymaktan başka bir şey yapmıyorum. O denlidir sıkıcı bu yazı. Beğenmenizi bekleyemem, bende beğenmedim. ekrana bile bakmıyorum .mına koyim yazarken o denli boş. Parmaklarımın eserini görüyorsunuz sadece burada. Derste defterin veya kitabın kenarına köşesine çizdiğiniz boktan karakterlerden daha sıkıcı.Bu akşam dışarı çıksam diyorum ama. Belki birazdan çıkarım akşam gelirim.Tek korkum yolda buharlaşmak.Öğleden sonra çıkarım o zaman.Film izlesem çok da güzel olur. Ha bir de şey var, bana önerilen filmleri ilk bulduğum fırsatta açıp izlerim, ama benim önerdiğim filmleri ilk fırsatta açıp izlemiyorlar. Nedensiz bi sinir oluyor bende o zaman. İzleyin, ne olcak sanki di mi kuzum ? sonra izliyorlar “allam ne güselmiş yarappim” diyorlar. Bilin ki söylediğim tüm filmler güzeldir. Ve bana en sevdiğin film diye soruyorlar. Bi anne için evlat ayrımı yapmak gibidir bunu söylemek. Ve sizin deyiminizle “hepsi benim bebeklerim.” Lakin söylenmek istenen şey bunlar değil, tüm bu yazıda söylemek istediğim açıkça ortada. Sıkılıyoruz, çok da sıkılıcaz. Bunu zaten farkediyoruz, ama size bir şey söyleyeyim sanırım bu yaz geceleri pek sıkılmam, Utku sağolsun böyle bi imkan sundu bana blogda yazmak gibi. Hep beraber dolu dolu günler, dolu olmasa bile yarı dolu, günler geçirmek dileğiyle efendim.

1 yorum: